.gadnåM

CHACHA ALLA MÅNDAGSFANS, HANNA HÄR YAAAOO.
Jep. Här sitter jag och har det galet skönt i min lurviga tröja. Mysigt var det här ja! Lite mindre mysigt är att jag skriver en bokrecension på engelska. Ja men kul måndagkväll elläää?! JAPP. Eller icke. Men senare tar jag en 72 grader varm och go dusch och efter det Big Brother. Gatt avslut ändå. Jag tycker som alltid att det är svingött att det är ny vecka. Trots att jag fick blixtrar i hela huvudet under mediekommunikationen på våran lärare idag... men det är in the past nu. Det gick över ganska snabbt igen då man går på världens bästa skola, världens i särklass roligaste linje med världens underbaraste människor. Det tackar jag gud för, för det är bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback