the world is full of m.a.g.i.c.

...och så äntligen kom den efterlängtade åskan som jag väntat på i flera månader. Så fort jag hörde första mullret drog jag på mig jackan och gick ut. Så skönt!
 
Måste tipsa er om en låt som spelades i en butik i Göteborg igår. M.A.G.I.C - The sound of arrows. SÅÅÅ BRA!! Den är så sjukt mega-as-gosig alltså och texten är bäst!! Så fort jag lyssnar på musik nu är det den som går på repeat. PEPP, PEPP! Okej, ska sluta tjata och jobba lite med tatueringen nu (IIIIIIIIIHHH TAGGA!!). Kanske får gå ut en sväng till sedan också... har så mycket energiiiiiii!! Hahaha damp... aja, hej på er! (Just det! Har fixat det sista av mitt halsband idag, får det på fredag. Åååh vad jag längtar efter att få se det då när det är helt klart! Orden simple and clean beskriver det riktigt bra för er som är nyfikna). 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback