sommaren tjugohundratolv.

NU JÄKLAR ÄR DET MÅNDAG! Och på fredag är det avslutning, vilket innebär att sommarlovet startar. OOOMG LML!!! Min sommar kommer innebära vänner, gamla som nya, semester, körkortsplugg, lära mig fiska, jobba, vinna på triss, Liseberg x 1000 (vet inte med hur många jag bestämt att vi ska dit..? haha men det blir ju bara kul), träffa släkt som jag innan inte vetat om att jag haft, midsommar, 18(!!!!!), Karlstad, sommarstugan osv osv oooosv! Alltså vet att man säger att sommaren alltid blir den bästa någonsin, men denna lär verkligen. bli. den. bästa. någonsin! Har aldrig haft så mycket roligt inplanerat som i år. Älskar detta året, trots att det går lika mycket utför som uppför ibland.
weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback