kanonhelg.

Har haft en svajnbra helg. Grillning, helt ok väder, varit hos farmor och farfar, varit ute i princip 24/7 och aaah - kanon helt enkelt! Imorgon ska jag till tandläkaren och få spabehandling, gott! Efter det är det en kurs inför jobbet som väntar och sen ska jag till Floby och ha det bra. Japp så ser min första, riktiga dag av sommarlovet ut. Ps: Min mobil har levt sitt egna liv de senaste veckorna och ringt upp vissa kontakter av sig självt, smsat fel personer osv, så har ni fått något galet så beror det på det. Men nu har jag fått ta Annies gamla så länge. När jag får lön efter sommaren ska jag köpa ny. DÅ VET NI DET NU MED. Nu hälsar vi vecka 25 välkommen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback