det spökar.

Mitt humör svänger något hiskeligt idag (men nej, det är inte röda veckan...). Först på topp, sedan i bott på två sekunder, sen blev det jättebra igen och nu blir jag helt galen! Köpte födelsedagspresenter till Annie idag, nu när jag är hemma och skulle slå in allt inser jag att en del av det är borta..?!? Jag tog inte upp det ur väskan eller något men nu är det heeeeelt borta :o Blir gaaaalen. Och vi bor bara i en fyra, och jag har letat överallt och jag kan verkligen inte hitta sakerna. Har säkert tappat det på tåget eller något när jag tog upp körkortsboken... men jag såg ju att sakerna låg i väskan innan jag stängde den igen?! FML lite känner jag just nu. Men men, imorgon väntar iaf en dag som ska bli så förbaskat rolig, så nu ska jag ladda upp ordentligt med taggningsmusik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback