varning för psykiskt sjuk hanna

Tro det eller ej, men jag har världens plugglust idag. Hur galet låter inte det?! Men det är faktiskt helt sant. Ville inte gå hem från skolan, satt kvar 1h efter att jag slutat. Har hur mycket inspiration som helst i huvudet, sitter just nu och skapar annonser till min nyhetstidning. Har tyvärr inget namn till tidningen än, tips någon? Namn till en nyhetstidning är det som eftersökes. Egentligen är det kanske inte så konstigt att jag inte ser denna läxan som en börda, eftersom det handlar om layout och design. Och det är ju det jag läser, som jag har valt alldeles själv att utbilda mig till, så det är ju något jag gillar och tycker är kul. Sen kan ju svenskaläxan slänga sig i väggen... (Fasen vilket stört inlägg; ville inte gå hem från skolan..? Sitter och pluggar utan att "säga emot"..? Hahah sjukt!) Och gissa vad? Jag är inte ens online på Facebook! Helt otroligt att en som jag, sitter med plugg utan Facebook vid sidan. Gooosh vad händer med mig?! Musiken gör mig såklart sällskap iaf :)

Kommentarer
Postat av: Jessika James

hehe jo jag såg att det var ett tag sedan du hade lagt upp de. Googlade på en sak å fick upp bilden så därför hamnade jag på din blogg ^^

2012-01-17 @ 18:06:35
URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback