Marathon

Halvt död. Japp, det är så jag känner mig just nu.

Körde Star Warsmarathon igår tillsammans med 8st vänner. Första filmen rullade igång runt 14.15, och sista var färdig vid 06.15 i morse. Gatt? Mjaaaaa. Jag somnade 40 min in i femte filmen, när vi körde igång sjätte kände jag att det inte var någon idé, så jag tog kudde och filt och somnade om på golvet. Vad jag tyckte om filmerna? Inget för mig! Tvåan och trean var iaf bäst, men förstod överlag ingenting (satt och frågade resten av gänget om allt som skedde i filmen. "Vem är det? Vad ska de göra nu? Varför slåss dem? Men vart fasen är de nu helt plötsligt?" Jaaaa, ni fattar säkert). Men mysigt hade vi det allt! Var hemma vid 07.30. Blir sängen tidigt ikväll... Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback