lycklig tjej

Har haft en asbra dag, och vecka också för den delen! Sa jag inte i söndags att jag längtade otroligt mycket efter måndagen, för att jag kände att det skulle bli en bra vecka? Så jäkla sant, det jag kände på mig har varit så läskigt sant. Är det inte otroligt hur livet kan vända bara man kommer bort ett par dagar? Jag hade rent ut sagt en pissvecka förra veckan. Lämnade Falköping över helgen och fick tid att tänka, reflektera och lämna vardagen. Snacka om att det hjälpte! För denna veckan blev så otroligt mycket bättre. Jag älskar mina vänner, jag älskar hur jag kan få kraft av att vara i skolan. Låter sinnesjukt, men det är sant. Skolan där jag träffar de finaste människorna jag känner blir min kraftkälla. Tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback