ival på gång.

Halli hallå i lingonskogen!
Sitter och kollar igenom vilka kurser som finns att välja som ival under trean. Tror att det blir matematik D, naturkunskap C, fysik breddning inriktning astronomi och italienska steg 5. Näää skämt åt sido. Men de jag är mest inne på nu är socialpsykiatri, psykologi, textkommunikation och småföretagande. Alla de är bra att ha inför mitt troligtvis framtida jobb, så jaa det känns som att det är rätt värda kurser. Lite tveksam på socialpsykiatri dock då det är en 100 poängskurs och det redan kommer vara mycket i trean som det är. Så frågan är: pallar jag 4 extra kurser vid sidan av APU och projektarbete? Vi får se!
Nej men om jag ska ta mig ut i det fina vädret nu då kanske..? Ja, så får det bli! För sen ska jag plugga resten av dagen. Härligt skolinlägg det här blev, heheh. PUSS IAF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback