underbara torsdag.

Skolan var ganska ovärd lektionsmässigt men jävligt värd socialt sett. Det värda väger över, så det var helt klart en värd dag i skolan! Matteprovet kunde gått mycket bättre, men det har jag ingen annan än mig själv att skylla för. Mitt fel att jag inte pluggade bättre. Men detta är bara ett enda prov i hela mitt liv, hur stor påverkan kan det ha egentligen? Inte speciellt stor påverkan alls tror jag.

Har idag ögonshoppat (imorgon blir det materiellshoppa), varit barnvakt och därmed fått in lite extrapengar, haft en helt cpgalen eftermiddag med Marcus och en asbra kväll med Marcel. ÅH VILKEN BRA DAG ALLTSÅ *lycklig* (trots provet). Btw, har ju även fakking lov nu!! Om det kan bli bättre? Ja det kan det otroligt nog, men det är inget jag delar med mig om här, hihi puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback