Dygnat

Hemma efter ett ca 18h långt Harry Pottermaraton. Var riktigt trött runt 3 inatt men det gick över. Blir alltid lättare efter att man passerat sin "tröttröskel" som jag så fint kallar det. Är hur pigg som helst nu. Trodde jag skulle vara helt död men jag känner mig lika pigg som en vanlig dag (än så länge iaf, det får jag nog igen för att jag sa senare idag...). Nu pluggar jag så intensivt att det ryker om tangenterna när jag skriver nyheter till tidningen. Hur orkar man ens tänka efter ett Harrymaraton, EGENTLIGEN?!?? Aja, det var ett riktigt mysigt maraton iaf. Tacos, 68 glas Sprite och 5 vänner. What else do you need? Nu ska jag fortsätta med pluggeriet så kanske Kjell blir liiite stolt över mig för att jag gjort någonting iaf. Hihi, poss.



Therése var tröttast, fotat 04.16.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback