Hemtenta

För 3 veckor sedan satt jag och kämpade med att få ihop en artikel på 1500 tecken. Nu skriver jag en hemtenta, har inte ens gjort hälften men är redan uppe i 7500 tecken, jäklar vad tangenterna ryker nu säger jag bara! Heja, heja, ekonomitenta var det här ja.
.
Om en timma ska jag och mamma till stan en sväng. Ska leta födelsedagspresenter till alla som fyller år nu under mars (redan 1 mars imorgon, wtf var tog februari vägen?!). Dvs. typ hälften av alla jag känner...! Hej och hå vad min plånbok kommer vara tom... aja - kul att köpa, ge bort och glädja andra iaf!
.
Jappp men nu ska jag återgå till ekonomiskrivande. Ganska intressant faktiskt, jag lär mig grymt mycket genom denna tentan!! Kul ändå, fast det suger självklart att vara fast med en så stor inlämning fram till måndag... men efter regn kommer solsken. Sänder er en stor fet vårpuss såhär vid strax efter treslaget denna lillördageftermiddag - PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback