klättrar uppåt.

Haft en toppenkväll. Har varit med extrasyster som jag saknat så mycket och tagit igen lite tid. Klippte hennes side- och undercut, gjort henne halvt döv genom min vackra sång och även tittat på film. Chillidill, sen blev vi trötta på att sitta inne så vi gick ut och var ute hela kvällen lång. Bara gick, gick, gick och pratade och skrattade i mörkret. Jag älskar att vara ute på kvällen, det är så skönt. Var hemma sent och då hoppade jag in i duschen, gott som as. Nu sitter jag här tillsammans med my bff's facebook och spotify. Ska ringa en vän och prata lite om en stund också. Gosig lördagkväll var det här ja, hojhoj! PS: Jag tror, kanske, att livet vänt och börjar klättra åt rätt håll igen.
.
Ute på Falköpings gator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback