vinkeln y med hjälp av x.

Bra musikvecka för min del - hittar låt efter låt som klistrar sig mot hjärtat. Älskar det. Jag har nu iaf fått två skolarbeten klara, bra jobbat Hanna! Har också fixat och trixat här hemma med foton osv, varit ute med musik i öronen och funderat kring saker och ting, tittat på regnet, hjälpt Annie med hennes läxa, fått gratischeckar, fått rabattkuponger, fått kramar, fått datum för begravning (himla mycket jag fått idag) och ska nu få i mig lite mat är det tänkt (då har jag fått det med!). Kan meddela att dagens matteprov hade kunnat gå bättre, men kan faktiskt knappt bry mig mindre när situationen är som den är. Om jag inte fixar att teckna ett uttryck för vinkeln y med hjälp av x i en triangel... vad gör det om ett par år? Troligtivs kommer jag att överleva utan att veta hur man skriver ett sådant uttryck. Jahapp, mat var det som gällde nu ja. Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback