körkort på gång.

Kom nyligen hem från körskolan. Första teoripasset var mest information om hur kursen är upplagd, kostnader, kontakt, de olika proven osv. Fick mig en liten chock när jag satt där i salen tror jag. Jag har inte sett körkortet som ett energikrävande "jobb", något man verkligen studerar och pluggar till vid sidan av skolan. Men nu inser jag att detta kommer ta mer energi och tid än vad jag väntat. Men det är det värt och det ska bli så grymt roligt! Nu ska jag köra ett styrkepass, här ska man skaffa biceps minsann! Pusss.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det tar galet mycket tid! Och är galet tråkigt, men allt slit är helt klart värt det! Kämpa pååå :D

2012-04-03 @ 23:02:56
URL: http://zeelinah.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback