allmänt.

Varit med Kamilla i lägenheten idag (hon flyttar hemifrån i veckan, vilket jag är asledsen över :'( ). Har fixat lite där iaf, flyttat dit massa grajjor. Blev en sväng på stan också, där millis bl.a. sprutade på mig en Calvin Klein parfym, luktar kille som sjutton här (skulle lätt köpt den här i julklapp till pojkvännen, doften är to die for, men nu har ju inte jag någon pojkvän så aaah). Värt inlägg känner jag, tror att jag ska lägga ner det här med bloggeriet...? Känns inte som en rolig blogg att följa på något plan alls, har inte ens fixat en design än. Hur lat får man vara egentligen... blöääähööhö. Heoihi, puss, typ.

Kommentarer
Postat av: linnis

åååh glad jag blir! TACK HANNIS :D

2011-11-30 @ 18:18:27
URL: http://leyni.blogg.se/
Postat av: vall

JAG TYCKER INTE DU SKA LÄGGA NER BLOGGEN, ABSOLUT INTE!

2011-12-01 @ 20:28:00
URL: http://nattstad.se/valentinana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback