Vad har jag gjort?...

Långa luggen rykte och ersattes av en kort, rak lugg. Shit! Ååångrar detta må ni tro! Det är väl en vanesak att se sig själv i spegeln men hallå liksom! Jag ser ut som en blandning av att vara en lärare, Demi Lovato och en morsa. Gash...

Min lugg är van att växa åt ett håll eftersom att den alltid legat så (i 5-6-7 år tror jag det varit så) men nu när den är meningen att vara rak så lägger den sig ju ändå på sniskan. Så den ser helt sne ut och bajsig, för att håret vuxit "snett" och vrider sig åt ett håll. Ska testa platta sen och kolla hur det blir, kanske bättre med en tofs i håret..? Jag kan ju lägga en snebena och luggen snett den med, men det ser ju ändå inte bra ut när den är klippt till att ligga rakt. Aja, här är ett par snabbisbilder iaf! MAJA! NU SER DU ATT JAG FAKTISKT GJORDE DET! HannaThorKrayzy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback