Medieproduktionstorsdag = musikvideotorsdag

Hejhejhejj! :d
Torsdag idag = medieproduktion för hela slanten = musikvideo = snart fredag! Satt en timme extra i skolan för att hinna klart med musikvideoomslaget. Deadline var vid 12.00, blev alltså klar vid 13.00. Inte sååå illa ändå va? Glad som attan över att projektet är klart nu iaf! SKÖNT att slippa tänka på Har vi filmat klart allt? Vad måste vi göra idag? Hur går det med redigeringen? Är omslaget klart? Men foldern då? Allt ska vara klart nästa vecka!! Hur ska vi hinna? Nu är det öveeer!
Ska snart iväg till mina älsklingar och vara barnvakt. Saknar de små bustvillingarna och Mabellis!

Kvällen är planerad som så att jag ska vila, ta det lugnt och ligga i säng senast 21.30 så att jag inte försover mig i morgon igen (som idag... hehe).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback