Fotografdrömmen


Har googlat fram alla bilder, källa står på de flesta.

Som de flesta vet vill jag bli fotograf. Det är ett galet svårt arbete att försörja sig på om man inte har det där lilla extra som behövs. Det jag helst fotar är människor. Människor i olika miljöer, det ska helst vara utomhus. Trots att jag vill detta är det Grafisk Design inriktningen som jag väljer att söka in på till å.k 2. Jag får en bredare utbildning och jag tycker att det är sjukt kul även med grafisk design. Fotografhobbyn har jag tänkt köra mer med på fritiden och kanske gå någon kurs eller utbildning när jag blir äldre.

Om jag inte blir intagen till Grafisk Design kommer jag att välja Fotografisk Bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback