En riktigt seg söndag framför skolböcker.

Tar en paus bland alla skolböcker och uppdaterar här en snabbis!

För mig har helgen varit väldigt lugn. Var hemma i fredags. I går var jag på stan en sväng med Annie och hade en sådan där mysig storasyster-och-lillasyster-dag. Jag bad henne peka ut lite vad hon önskar sig när hon fyller år. Hon blir ju faktiskt hela 10 år den 3:e juni! Så nu har jag ett hum om vad hon önskar sig. Lördagens eftermiddag då? Jo då åkte vi minsann till morbror David som fyllde 30 på kalas. Där bjöds vi på galet god mat och tårta! Kvällen spenderades framför Eurovision Song Contest där Eric Saade slutade på tredje plats. Inte illa!


Jag & älskade Annie (gammal bild)

Nu är söndagen halvvägs. Jag vaknade vid 11.00 och steg upp trött som attan. Sover jag för lite blir jag trött och sover jag för länge blir jag nästan ännu tröttare. Måste erkänna att jag får lite smått ångest om jag sover längre än 11.00. Då känns dagen som bortblåst. Fast idag är det tvärtom! Dagen känns seg segare segast. Kanske beror på att det enda jag ska göra idag är att plugga...? Musikinlämning - check! Nu återstår svenskainlämning och att göra första delen av vår slutuppgift i mediekunskap (lämnas den in för sent får man IG på hela kursen... hehehehe inte kul! Så den ska jag minsann vara klar med i tid!).

Heppsanhoppsan, return to study now!
Peace out, Leeo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback