Trippelt med kalas

Hejhopp!

Blev riktigt sent inatt. Ställde ändå klockan på 10.00 för att hinna plugga mediekunskap. 13.15 åkte vi ut till Kättilstorp för ett dubbelkalas. Min bror och syster har ju faktiskt fyllt år, båda två. Så det har vi firat under hela eftermiddagen denna lördag. Snacka om att jag är trött! Har knappt hunnit sova eller ta det lugnt alls.

Tack och lov att det är segsöndag i morgon! (Fast dock ska jag upp och träna i morgonbitti på gymmet...) Haha! Får väl räkna med lite sömn och fullt upp nu fram till nästa onsdag. Dagen efter jag kommit hem från Italien. Då har jag studiedag. Den lär jag nog sova bort! Haha ;)


Julia & Jag - taggade nyårsflickor! :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback