Semla & nya skor!

Tjolahopp!

I går hade vi matteprov, mediekunskapsinlämning & engelskaläxa. Allt gick bra tyckte jag! Kunde varit aningen nöjdare med mediekunskapen.. men aja. Kan inte vara 100 nöjd med allt (tyvärr). Firade matteprovet som jag blev väldigt nöjd med, med att sluta tidigare.

När jag kom hem vid ungefär 16.20 väntade mamma hemma med semlor! Det var ju semledagen igår, om någon missat det. Mammi vet att jag absolut inte tycker om mandelmassa, så hon fixade en specialare med vaniljkräm i istället till mig. Mumsigt var det!


Semla med vaniljkräm ist för mandelmassa.

Efter att vi fikat på semlor åkte jag och mamma upp en snabbis till stan, för att kolla på skor. Jag var tvungen att köpa nya skor att ha med mig till Italien (åker på tisdag!!!). Mina andra vårskor från förra året ser ut som trasor... Hittade ett par Firefly skor inne på Inter Sport som blev mina för 400 kr! Jag köpte till en hälsula för att det ska bli lite bekvämare då vi kommer gå en hel del där nere vid medelhavet... *drömmer mig bort*





Svart "converse-modell" i skinn med lila sula.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback