Paus!

Hejhejhejheej!

Sitter dränkt bland böcker, papper och dokument på datan (yes, jag jobbar i sugprogrammet Wordpad, skoj va?). Men nu tog jag en paus mitt i min mediekunskapsinlämning och tar lite tid till att uppdatera här. Eller ni kanske fortfarande är sugna på att läsa allergi inlägget? ;)

Dagens skoldag var riktigt rolig! Johan lyste upp dagen precis som alla andra torsdagar, likaså Maja som alltid har massa goa kommentarer att bjussa på! En annan rolig grej var när jag, Moa & Nanno bråkade om vem som skulle ha geishan och dumlekolan. Haha! Löjligt va?

Nästa vecka ska jag ha en logotypskiss i handen och kunna säga att den här kör jag på! Men det är inte så lätt att bestämma sig för vilken man vill ha. Har två stycken som jag väljer mellan nu. Vet inte vilken jag vill jobba vidare med riktigt...

Hepp hopp! Nu ska lilla Leo plugga vidare på mediekunskapen. Senare blir det matematik & italienska! Kanske hinner lite engelska också..

Pussar! Försöker tanka in dagens outfitbilder när jag börjar bli klar med mediekunskapen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback