Onsdag

Idag då, vad har jag gjort idag?
Jo, idag har jag haft italienskaprov. Det kunde gått bättre, men gick absolut inte dåligt. Skönt att ha det gjort, för nu har jag bara en läxa kvar att göra innan vi drar längre ner i Europa. Det är en mediekunskapsläxa tills på tisdag. (Jag går i skolan på tisdag f.m, åker buss till flygplatsen vid 13.30 tillsammans med de 29 andra svenskarna).

Väntar med att göra mediekunskapen tills i morgon. I eftermiddag har jag sytt in en av mina halsdukar som var på tok för lång, och även fållat en tröja som jag klippte av igår. Blev riktigt bra, båda två!




I full gång!

Fan, jag har insett att mitt liv inte är så tokigt ändå! Tjejkväll med supervänner, 2 par nya skor, "ny" tröja (den jag klippte av), Italien, bra betyg, älskar skolan.. Kan inte bli myket bättre va? Eller JO! Att mammas 40-årsfest är på fredag. Fasiken vad jag ser fram emot den! Haha :D

puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback