Thursday

Hejsan hoppsan alla pigga och glada! :d

Idag är det torsdag, för oss på Medieprogrammet betyder denna veckodag att vi kör medieproduktion hela dagen lång! Min favvis dag under hela veckan! Varför går jag medieprogrammet annars om inte för medieproduktionens skull. :)

Efter skolan tog jag tåget hem, precis som alla andra vardagar. Har fixat och inhandlat massa saker inför mammas fest som är i morgon. Morsan blir ju 40 vad fasiiiken! Känns tråkigt att jag inte är hemma på hennes födelsedag (är i Italien då, nästa fredag är det hon fyller år), så jag "tvingade" henne att flytta festen till denna veckan ist för nästa. Så att jag kunde få vara med att fira. Skoj ska're bli och bilder ska're tas må tro! :d

Annars då? Jaooo, fredagen som är på ingång är alltid lika underbar. I morgon är det åter dags för musik! Inte nog med att jag är med i ett fett band (jag, Maja, Nanno, Linn) så spelar vi även en fett go låt! Ingen mindre än "Home" med Edward Sharpe and The Magnetic Zeros. Snacka om att det svänger när vi övar! :d

Hepp hopp, hörs sen dåvaa? Kika in senare igen babyyys!
Puss, Leo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback