Energibomb.

Hellooo!

SNACKA om att det närmar sig! Fasiken alltså, jag drar i övermorgon. Kan knappt förstå det själv! Har sett fram emot det i flera månader, och nu är datumet nästan här! :D

Kom från gymmet för någon timme sedan. Körde på boxning & armar idag. Vill inte köra för mycket med benen med tanke på hur mycket jag ska gå i veckan. Haha! ;D Skulle inte sitta så fint med träningsvärk i dem... så armarna fick jobba idag!

Nu väntar jag på mat. Blir alltid hungrig när jag tränat. Ska åka in till Falköping tidigare än vad jag brukar i e.m. Måste packa och handla grejer som jag måste ha med mig till Verona. Snacka om att jag är uppspelt! En riktig energibomb är vad jag är just nu! (Trots träningen...) Haha.

Vi hörs senare, ska försöka hinna uppdatera some more! Cya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback