En riktigt stor ursäkt!

Förlåt Förlåt Förlåt FÖRLÅT!!

Jag är mycket väl medveten om att jag inte har uppdaterat bloggen på nästan 1 vecka. Har haft fullt upp! I fredags hade vi tjejkväll. Det var FETT kul! Under hela helgen krånglade internetuppkopplingen så jag kom inte in på bloggen. Sen har varken lusten eller tiden till att blogga funnits. So sorry guys!

Bara för att Maja bad mig att uppdatera idag så ska jag köra så det ryker! Haha, försöka i alla fall. Det har hänt ganska mycket och jag tror inte att ni pallar läsa ett så långt inlägg, så jag delar in allt som hänt i flera inlägg. Håll utkik under kvällen!...


Smygbild från tjejkvällen... fler kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback