Pluggar för fulla muggar!

Jajamensan, det är mediekunskapen som jag pluggar på nu igen! Det känns som att det är det + friluft som jag bloggar om hela tiden. Är det så? :o Hmm... inte så värst skoj i så fall!

Har varit en sväng i Skara idag, köpte mig ett headset till mobilen. Lägger säkert upp bilder senare eller i morgon. Utöver detta så fyller Maja år idag (GRATTTIIIS MAJA! :d HOPPAS DIN DAG VARIT FETT BRA! :d), min lilla Anki fyller år i morgon plus att jag ska plugga lite mer. MEN; i morgon ska mediekunskapen vara inlämnad, så då är de över med den!

Till sist, jag var ju iväg på friluftsäventyr tis-ons! Det var superduper mysigt tyckte jag. Bilder och mer info óm det kommer nog upp tillsammans med headsetet senare!

Peace, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback