Slinga håret

I förrgår färgade jag Millans utväxt, av färgen som blev över slängde hon i ca 10 slingor i mitt hår. Det blev väl sådär kan man väl säga... Haha, det ligger 4st korta illjusa slingor mitt på huvudet i benan. De andra slingorna i det långa längderna syns knappt (bara när jag har det uppsatt), så det ser riktigt, riktigt fult ut just nu och jag vill absolut inte gå med håret utsläppt. Haha, löjligt av mig?
Så nu funderar jag på om jag ska slinga håret med fler ljusa slingor, ordentligt med hätta denna gången. Eller om jag ska köra på helbrunt - mörkare än min naturliga färg isf. OBS OBS OBS! Jag är absolut INTE ute efter att bli blond!! Vill bara få mer liv i håret, hatar att ha det helfärgat i en enda nyans. Därför vill jag inte färga det helmörkt. Hmm, svårt beslut :( Slinga? Mörkt? Slinga? Mörkt? Ja slinga! Eller njae mörkt... åååååh vad svårt!

Roliga problem jag har va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback