My birthday coming up!

Hejsan hoppsan!
Kulig dag på jobbet idag, endast 10 barn (och 7 fröknar på det, haha nästan en fröken per barn!). Har lärt en flicka att rocka rockring, spelat spel om att lära sig färgerna med de allra minsta och även fått trösta en liten tjej som störtlipa hela 3 ggr, hon var inte på så glatt humör idag inte...

I morgon är det my Big day, blir ju 17 då för fasiken! Och ni, det är första gången i världshistorian som jag måste arbeta på min födelsedag! Annars har jag varit ledig och haft sommarlov varenda år, men hepp inte nu minsann. Så i morgon är det min första jobb-födelsedag. Får se hur det känns, säkert supercooolt! Heheihiö
Heppsansa! Nu ska jag till Ica och köpa glass som jag ska bjuda barnen på i morgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback