Tre (två) födelsedagar!

Tre av mina älskade "syskon" har fyllt/fyller år! Tvillingarna fyllde 2 år i lördags & Mabelle fyller 6 år idag. Var inte hemma i lördags så jag gav de presenterna idag. Ni skulle sett deras leénde när jag kom med ännu mer presenter till dem!

 




Intui fanns dessa inramade foton som jag tog för ett par veckor sedan.

Mabelles present har jag tyvärr inte tagit bild på. Men till henne fixade jag ihop lite nageldesign stuff! Hon kollar alltid mina nya nageldesigner så fort jag kommer till henne. Hon tycker alltid att det är lika roligt att se vad jag har hittat på för något.

Hon har flera gånger frågat om jag kan göra på hennes små naglar någon dag, vilket inte blivit av ännu. Så nu köpte jag nagellack i olika färger, stenar/diamanter och nagelstickers som hon ska få fixa och dona med. Snacka om att hon blev glad!

Direkt när tvillingarna öppnat sina presenter så pekade de på fotona och sa: MIG! TITTA MIG!
Haha, sött! Fotona uppskattades även väldigt mycket av föräldrarna må ni tro! Riktigt roligt och lyckat :)

Glömde berätta i förra inlägget! Denna knäppa och småstressiga dag slutade med en
Bild på Mabelle, fotad samma dag som de inramade fotona på tvillingarna.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback