Studie- & yrkesvägledare om dieci minutos.

God morgon!

Är i skolans bibliotek just nu, väntar på att klockan ska slå 08.30 - då ska jag till SYOn. Ivalen rör verkligen till det i huvudet! GAAAH! Ska bli skönt att få lite klarhet i allt. Om vad jag vill läsare vidare till, vilka ämnen som krävs för de högskolor jag vill in på osv osv.

Blir nog inget gymkort på actic trots allt. Ska till Form och kolla dirr efter skolan idag. Det känns mycket bättre, dessutom mycket närmare mig så det kommer kännas mer motivrande, tror jag konstigt nog.. allt blir mycket lättare. Var inne på deras hemsida nyss, verkar fett bra där! Dock inga prislistor på webben, så det ska jag checka upp i e.m.

Have a nice day people! PEACE OUT!


Kommentarer
Postat av: Ibrahimmaia

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-09-14 @ 08:22:41
URL: http://ibrahimmaia.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback