Sjuk dröm

Drömde superkonstigt inatt! Att vi börjat andra året på gymnasiet då Mp klasserna splittras. Vi skulle presentera oss själva i de nya klasserna som hade bildats, och då satt jag brevid Linn Carlsson (www.leyni.blogg.se) och hon inledde med:
- "Aha, ah men då börjar väl jag då. Hej, jag heter Linn Carlsson Pyssling. Jag tycker om foto och jag är Västra Götalands största bloggerska".

Der där med bloggandet är nog inte helt osant! Har hört att hon har riktigt många läsare, själv så följer jag hennes blogg! Rekomenderas! En riktigt glad och kul prick i skolan är hon minsann. :)

Sen fortsatte drömmen med en massa andra konstiga grejer. Jösses.  Att jag var i Italien rätt som det var och gick loss med shoppingen! Handlade för flera tusen kronor.. haha! Shit vad jag längtar! Har drömt om Italien jätte många gånger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback