Ny kamera!

Hello!

Har under flera månader funderat över att köpa en digitalkamera. Blir jobbigt att konka runt på systemkameran överallt och hela tiden. Har varit på jakt efter en kamera ett bra tag nu men inte hittat någon jag fastnat för till 100. Jag har mina krav, och den skulle helst inte ligga långt över 1 000 kr i priset. För då blir det att man vill vara extra rädd om den och det är det jag vill "slippa"! Jag vill kunna dra med kameran i fickan upp till backen, ta med den när man drar ut med kompisar osv. utan att bry sig allt för mycket om kameran.

And you know what guys? Jag hittade min älskling i måndags!! En Canon powershot A3100s. Hittills är jag riktigt nöjd med den! Tror inte att jag kommer ångra mig. Kan den inte så bra än. Men funktionerna listar jag väl snart ut. Jag är inte den typen som sätter mig med instruktionsboken i händerna och börjar bläddra. Nej, nej. Jag upptäcker på egen hand genom att bläddra runt i alla menyer och testa alla knappar hej vilt. I bland går det inte så jätte bra... men då är det bara mig själv att skylla!

1 111 kr fattigare,
en kamera rikare!

Dagens outfitbilder som jag la upp förut var tagna med min nya baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback