Morgonpigg

Tjenixen!

Vaknade vid 09.00 idag, precis som jag gjort resten av lovet... Det ska väl vara tusan också att när man väl har lov och kan sova så länge man vill, så vaknar man först vid 07.00 och sen somnar man om och vaknar runt 9-tiden igen. F*ck offfffff alltså! Jag brukar alltid sova till minst 10.00-11.00 på helger.

Iaf, mitt morgonpigga jag idag gjorde så jag drog med mamma till Second hand förut vid strax efter 10. Hittade ett par dunderskor där för 65 spänn. Såg helt nya ut och var som skapta för mina fötter. KAP!! Men hepp, den megalånga kön gjorde så att jag avstod. Får se om jag köper de på tisdag istället, eller om jag sparar pengarna till Italien. Låter ju inte helt fel att spara dem heller... Don't know.

Efter second hand åkte vi vidare till Willy's, där plockade jag och Amanda på oss en jäkla massa godis och drickor. Blir en hemmamyskväll även idag, liksom igår. Känner mig trött, dessutom skriker plånboken av tomhet, så pengar för att gå ut har jag inte direkt det heller...


Resten av dagen ser ganska oplanerad ut. Skönt det också.
Have a nice day!
Hasta luego amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback