Monday morning

Morsning!

Precis landat i salen där vi har multimedia vid denna tiden på måndagar, helt vanliga schema måndagar som nu dragit igång efter en veckas lov. Tänkte bara uppdatera här en liten snabbis innan jag sätter igång att jobba med min hemsida igen.

Skoldagen slutar idag vid 14.30, med italienska som sista lektion. Idag ska vi få våra brev från italienarna! De kommer dock lite sent eftersom jag redan börjat snacka med Nora. Haha, men kul att läsa brevet i alla fall! Blir lite mer personligt med ett handskrivet brev än över internet. (Skräll att jag snackar om Italien igen, men det kommer bli en hel del tjöt om det framöver) :p

Nej, shit. Nu ska jag börja jobba!
Vi säger så, ciao bellissimo amica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback