Look alike - Natalia.

Gó kvällsansa!

När jag gick från tåget tidigare idag plingade det till i telefonen. Kollade med en gång vad det var, ett MMS från Maja. Öppnade MMS:et och där fanns det en bild som gjorde att jag brast ut i skratt! Jag gick ensam och började skratta. Inte bara lé, utan skrattade verkligen! Haha, undrar vad folk som hörde mig tänkte när man går och skrattar för sig själv ute...

Ni vet Natalia? Extra vikarien som vi hade i musiken? Jag har för mig att jag berättade om henne för ett par veckor sedan. I alla fall, jag älskar henne! Tycker att det är den góaste vikarie och människa som finns. Bilden var så sjuuukt lik Natalia som man någonsin kan bli! (Om man inte är henne själv alltså...). Jag höll på att dö! Så äckligt likt var det! Måste vara hennes barn eller något som Maja skrev i MMS:et. Haha, såg ut som en kopia av Natalia fast som barn. Shit asså!

PS: Detta inlägget låter helt cp, en sådan där grej som man måste vara med och uppleva för att förstå. Men jag ville ändå skriva om det! Kände mig heldum som började garva mitt ute bland folket, där jag gick för mig själv.. Haha, men tack Maja för bilden, den är numera min skärmsläckare! :D DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback