Kalas på ingång.

Halloj där!

Skulle slutat vid 16.00 idag, men vår snälla lärare (som även är min snälla mentor), Tommy, lät oss sluta 30 min tidigare. Och det ledde till att jag hann med ett tidigare tåg! Må tro att jag var glad! Hade bråttom hem idag då jag ska vara på släktkalas 17.30. Lukasboy fyllde år i onsdags, så nu ska're firas!

Bara slängt i mig ett äpple nu på e.m, hoppas på god middag på kalaset! För jag är lite smått hungrig så där. Marie-Louise som är moder'n i huset lagar svingo mat. Ser till att vara hungrig så att jag kan äta en del... ;)

Hepphopp, nu ska jag göra mig i ordning, åker mot Floby strax efter 17.
Ha en go kväll, partaja lugnt nu allihop!
Hörs förmodligen inte mer idag, utan tomorrow! pussochkramhejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback