Behind the scenes - Rödluvan

Tänkte bjuda på ett par bilder från i torsdags. Som jag skrev på torsdagskvällen så blev det en riktig berg- & dalbana dag för mig. Då hade vi medieproduktion hela dagen lång, vilket för mig och min grupp innebar att vi skulle filma Rödluvan, där vi själva var skådespelare, filmproducenter och berättarröst. I detta inlägget bjussar jag på ett par behind the scenes bilder från i torsdags. Berättarrösten kommer vi spela in på torsdag i nästa vecka. Så de bilder av mig i studion är bara en försmak på vad som kommer hända nästa gång.



Moa S - Behind the scenes. Förbreder avslutsscenen!


Del av det tragiska avslutet...


"Tränar" inför berättarrösten.


Thumbs up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback