Angående mitt bloggnamn

Detta inlägget tänker jag ägna åt mitt bloggnamn!
Idag har både Linn & Josephine missuppfattat det hela så jag tänkte få lite klarhet i det.

Mitt "alias som bloggare" uttalas inte som "Hannal Thor". Haha! Utan L:et (som egentligen ska vara stor bokstav mellan Hanna & Thor) står för mitt mellan namn, Linnéa. Hemsidans adress ser alltså ut så här egentligen:

www.hannaLthor.blogg.se

Vill man uttala bloggens namn så säger man det som "Hanna L Thor", och inte "Hannal Thor". Haha :p


PS: Om ni vill så kan ni kalla bloggen för Leo också! Detta vackra smeknamn har bloggen blivit döpt till av Majas storebror, Andreas himself! ;) Denna infon fick jag färsk idag, källa: Maja. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback