17 punkter.

  • Jag vill gå i tvåan på gymnasiet föralltid (ok, föralltid var väl att ta i, men i 1 år till iaf).
  • Musik är det bästa som finns.
  • Mellandagsrean iår suger.
  • Jag är galen, tokig och förälskad i allt som har med astronomi att göra.
  • Jag ska jobba i London, så småningom.
  • Det spökade hos oss i måndags.
  • Jag blir 18 om ett halvår. KÖÖÖRKORT!
  • Jag blir asdepp av kompisar som är nere/ledsna.
  • Promenaden igår var otroligt stärkande.
  • Monki är lätt bästa butiken.
  • Fritidskort är dyrt, för er som inte redan noterat det.
  • Jag är väldigt känslig/känslomässig. Har även svårt att dölja känslor.
  • Nyår kommer bli grymt. Skönt att få gå vidare till 2012.
  • Olly Murs - Dance with me tonight är en låt som gör mig glad.
  • Jag borde oftare berätta för vänner hur mycket de betyder för mig.
  • Jag funderar på att dra på bio på fredag.
  • Jag önskar att lovet varar förevigt (undrar hur det går ihop med första punkten...?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback