Färgning och klippning!

Jag och Amanda cyklade upp till P:AS för en stund sedan och köpte hårfärg till mig. Skulle färga håret ikväll men jag kom på att jag behöver duscha, och att mitt hår därmed är för smutsigt för att färgas idag (en teori som jag har). Så vi färgar det i morgon istället. Ska även låta Amanda klippa det. Vill klippa av det till en längd någon decimeter nedanför axlarna, spikrakt i kanten.
Färgen ska bli lite rödtonig, inte helt brun.

Ungefär såhär! (Utan lugg).


Men jag ska börja med färgningen, ifall jag tycker att det blir fint så kanske jag inte vill klippa det efteråt. Så klipper jag senare i höst ist och bara färgar nu :) Får se i morgon! Då ska det iaf färgas (och ev. klippas)! Wihooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback