Världens bästa bästis - Helena Batman Björnberg

Ja hur ska jag börja.... vi möttes för första gången när vi började förskolan. Under de första fem åren var vi inte speciellt tajta. Men sen, för sjuttsingen. När du började i drillen samtidigt som jag. Det var då vi började umgås mer - både på fritiden och i skolan.

Efter inte alls länge förstod jag att du var en bra tjej. Glad, sprallig, social och att du hade en helt jäkla underbar humor! Haha, jag får alltid ont i magen av skratt tillsammans med dig. Skrattar tills vi inte längre vet vad som var det roliga från första början. Nu har vi varit otroligt bra vänner under flera år, snacka om att jag tackar drillen! Det var ju trots allt där vi började lära känna varandra bättre.

Jag vet att du alltid ställer upp för mig, när som helst. Vad det än gäller. Det kan vara allt ifrån att jag behöver en ny tröja då du ställer upp som smakråd (trots att jag inte kan bestämma mig efter att ha provat 5316 st tröjor så orkar du ända vänta tills jag bestämt mig för vilken jag ska köpa - btw, hur fasiken pallar du?? Haha! :d) till att jag måste ha någon att snacka riktigt djupa saker med. En fika på stan, 2h telefonsamtal eller en hel jäkla dag uppe på Mösseberg och plocka midsommarbukett och tjöta gojja.



Asså shiiiit! Du kan inte förstå hur glad jag är över att jag har dig! Förstår du det Helena? Fattaruu? Du är bäst! Du är min ängel, min andra halva, min allra bästa vän! Det finns många vänner jag är otroligt glad och tacksam över att jag har träffat under mitt hittills korta liv. Men du - du är oslagbar!

Helena Björnberg - jag finns här för dig precis lika mycket som du finns för mig. Tveka aldrig över att prata med mig. You know that!

(Förresten, du är inte min vän. Du är min syster! Tvillingsyster).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback