Lång dag

Goder kväller aller glader!

Kom precis innanför dörren här hemma. Det har varit full rulle hela dagen! Ställde klockan i morse för att åka med 09.50 tåget mot Skövde. Där mötte jag min vän Maja för att fixa en mediekunskapsläxa som vi slappat lite med och låg efter (fast den ska vara inlämnad på tisdag så vi ligger inte efter, komplicerat). Men nu är den inlämnad. Skönt!

Vid 13.30 mötte jag upp Helena på stationen i Skövde för att ta en shoppingdag i samma stad. Jodå, vi hittade en hel del! Kanske lite för mycket... För Helena blev det bl.a. en onepiece, maskara och bikini. Och bland mina nyinshoppade saker finner man bl.a. en scarf, sminksvampar (ord på vad det heter??) och en ring som jag är dödskär i <3<3<3<3<3<3 Haha :D

Landade i Falköping vid 17.00. där väntade två små påskkäringar (Annie & Mabelle) som ville att jag skulle följa med dem till Godislagret (där Mabelle's pappa jobbar). Snacka om att de fick myyycket godis där! Haha, mer än vad de samlat ihop under hela eftermiddagen när de knackade dörr tror jag... och nu sitter jag här!

Långt inlägg detta blev... medalj till den som orkade läsa hela. Bilder från påskvandringen kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback