Färgat hår, shoppat och pluggat.

Jag har blivit bra på att uppdatera dåligt har jag märkt! Aja, ska försöka med något inlägg per dag iaf. Bättre än ingenting alls antar jag...

Idag blev det en hemmadag. Har gjort klart svenskauppsatsen som ska vara inlämnad 23.59 ikväll, duktig som jag är så har jag redan lämnat in den! :) Har också färgat håret på min storasyster och så blev det även en sväng upp till Överskottsbolaget (mer känt som Ö&B). Var tvungen att inhandla makeupborttagningsservetter (eller om det nu finns något kortare ord... :p )
I morgon blir det en lugn dag. Ska slänga in ett träningspass också. Får bli en powerwalk- eller jogging tur.

I morgon kommer jag nog ha tid till bloggen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback