rabarberpaj.

Åååååhhhh har haft en så himla cpbra dag, även idag!!! Livet leker verkligen nu, och det tar jag vara på för efter solsken kommer regn, men efter regnet kommer solskenet tillbaka igen. Dvs. att livet vänder emellanåt, och så håller det på. Så nu njuter jag verkligen när det är en allt-är-bäst-period som är igång. Dagen har alltså varit maxad! Träffat vänner, kort skoldag, +25 grader ute, fina människor, rabarberpaj, blivit erbjuden jobb osvosvosv. Så nu när allt är i princip perfekt så ser jag till att njuta till fullo. Och kanske ganska förståeligt så vill jag inte sitta vid datorn mer nu... hehehe. PUSS HEJS!
~
Fika med världsbästa mamman.
(Och tänk – att den mamman, det är min mamma det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Trackback